Národný týždeň manželstva na Slovensku:

2010 - stretnutie zástupcov rôznych organizácií, zameraných na podporu manželstva, so zakladateľom tejto medzinárodnej iniciatívy Richardom Kane-om na Slovensku.

2011 - Prvý ročník kampane s heslom "Na všetko dvaja", pod záštitou vtedajšej prvej dámy pani Silvie Gašparovičovej.


2012 - Do kampane s heslom "V dobrom i zlom" sa zapojilo okolo desaťtisíc ľudí, len na internetovej stránke NTM bolo zaregistrovaných viac ako 100 rôznych podujatí.

2013 - Heslom kampane sa stalo "Vernosť nie je slabosť" a najmä vďaka návšteve Richarda Kane-a, ktorý hovoril pre viaceré médiá, sa rozšírilo mediálne pokrytie kampane.


2014 - "Manželstvo - viac ako papier" - okrem stoviek podujatí po celom Slovensku sa uskutočnil aj benefičný koncert v Bratislave, ktorý partnersky zabezpečovala spoločnosť SPP a ktorého sa zúčastnili viacerí politici.

2015 - Piaty ročník kampane s heslom: "On a ona - jednota v rozdielnosti" priniesol množstvo kreatívnych podujatí zorganizovaných samosprávami - počnúc od malých dediniek až po veľké mestá. V médiách sa o NTM hovorilo ako o samozrejmej udalosti toho obdobia.

2016 - tvárou tohto ročníka s témou ,,Recept na dobré manželstvo" sa stali manželia Králikovci,ktorí sa receptami živia odvtedy, čo sa Miška stala slovenskou ,,masterchef". A o recepty na dobré manželstvo nebola núdza - ani vo virtuálnom priestore ani na miestnych podujatiach.

2017 - Téma "Manželstvo - spolu na ceste" priniesla do kampane nový prvok - možnosť zapojiť sa do kampane veľmi jednoduchým spôsobom - objednaním symbolickej "manželskej poznávacej značky" a jej vozením na zadnom skle svojho auta počas týždňa manželstva.

2018 - Téma "Manželstvo ako umenie" vzbudila otázku, či resp. ako sa môžeme stať "umelcami" v našich manželstvách. Na tajomstvo sme sa pýtali umelcov i psychológov.

2019 Kampaň s témou "Hráme spolu" bola príležitosťou, aby páry vybočili z každodenného stereotypu a obnovili hravosť a zábavu vo vzťahu. K tomu mohli použiť partnerskú hru DUET.